jueves, 9 de abril de 2009

"Cando eu saiba ler" ("When I can read")

Acaba de saír á luz un libro que escribiu Yolanda Castaño e que ilustrei eu, para Galaxia. Poesía para nenos que non saben aínda ler. Poesía para escoitar, para ler en voz alta, apra cantar, para engatusar. E, de fondo, as vogais. Teremos a primeira presentación pública da obra na FNAC da Coruña o sábado 25 de abril (a hora? pois aínda non a sei... confirmareino).

A new book has been released. It was written by Yolanda Castaño, and illustrated by me. The publisher, Galaxia. It's a book for children who cannot read yet. poestry to be listened to, to be read out loud, to be sung, to haunt. And everything with the five vowels! The first public presentation will take place in A Coruña, at FNAC, on April 25th (I do not still know the time, but I'll find out!)

1 comentario:

Cociña Poética dijo...

Ola , chamome Marta e teño un blog de cociña eliteratura , hai unha sección sobre literatura infantil .

Vou facer unha reseña sobre o libro " Cando eu saiba ler " encantalles aos meus nenos e pensaba poñer unha foto da capa , pero vexo que ti tes algunha do interior así que te pido permiso para copiala directamente desde a tua páxina .

Nun princípio colocarei só a da capa .

As ilustracións son unha pasada , quen fora escritora para terte de man ;)

Bicos
Cociña poética